English
Farsi
Azerbaijan
hospital.ali1@gmail.com
041-91010920
Toggle navigation
صفحه اصلی
نوبت دهی آنلاین
سرویس ها
گردشگری سلامت
فرایند پذیرش بیمار IPD
فرایند ترخیص بیمار IPD
فرآیند رضایت شخصی و ترک بیمارستان
فرآیند صدور گواهی ولادت نوزاد IPD
فرایند پیگیری اتباع خارجی
فرایند درمان IPD
فرایند درمان عوارض بیماران IPD
فرایند پذیرش بیمار IPD در زمان کرونا
معرفی پزشکان
کمیته اخلاق بالینی
تعرفه های درمانی
تعرفه اعمال جراحی 1403
تعرفه اعمال جراحی اتباع خارجی 1403
رضایت سنجی
راهنمای مراجعین
راهنمای طبقات
برنامه پزشکان کلینیک
بیمه های طرف قرارداد
منشور حقوق بیمار
آموزش
آموزش بیمار و خانواده بیمار
سوپروایزر آموزشی
فرم ها
پژوهش های بیمارستانی
مرگ مغزی
Effect of Toys and Preoperative Visit on Reducing Children’s Anxiety
Examining the Relationship between the Teachers’ Attachment Styles and
Mindful Attention Awareness Scale
پیشبینی رضایت از زندگی بر اساس هوش هیجانی، خوشبینی و حمایت اجتماعی در دانشجویان
تأثير آموزش مدیریت استرس بر استرس شغلي كاركنان بيمارستان حضرت اميرالمؤمنين علي (ع) شهر تبریز
برد سلامت بخش های بیمارستان
اموزش BPH
هیدروسل
بیماری هرنی (فتق )
بیماری واریکوسل
بیماری نفرکتومی
نارسائی مزمن کلیه ( CRF )
بیماری لاپاراتومی و لاپاراسکوپی
بیماری کتواسیدوز دیابتیDKA
عفونت كاتتر و فستيول
سرطان پانکراس
انواع سردر د
دیابت چیست
خارج کردن سنگ از راه مجرا (TUL)
چاقي و راههای درمان(اسلیو -جراحی و بای پس معده)
تورشن بیضه ( پیچش بیضه )
تشنج
ترومبوز سیاهرگ عمقی (dvt)
پیلونفریت
پلی سیتمی
بیماری انسداد مزمن ریه (COPD)
آمبولی ریه
آرتروپلاستی
ایلئوستومی
راهنمای مادران باردار
آموزش اورژانس
آموزش زنان باردار
خودمراقبتی اجتماعی
هر آنچه درباره اچ آی وی باید
آموزش ویژه پرسنل درمانی
درباره بیمارستان
تماس باما
راه های تماس با ما
درباره ما
ارسال پیام
انتقادات و پیشنهادات
لیست تلفن بخش ها و واحدها
گالری تصاویر
رسالت بیمارستان
چشم انداز بیمارستان
ریاست
مدیریت
دپارتمان ها
واحد اداری و پشتیبانی
واحد درمانی
بستری
بخش های ستاره دار
درمانگاه
پاراکلینیک
چارت سازمانی
پرسشنامه نظرسنجی بيماران و مراجعين - بخش مردان
پرسشنامه نظرسنجی بيماران و مراجعين میزان رضایت انها از بیمارستان
1-میزان رضایت شما از اخلاق رفتار و راهنمایی های ارائه شده توسط کادر واحد پذیرش
راضی
تاحدودی
ناراضی
2- میزان رضایت شما از نحوه برخورد و اخلاق منشی بخش
راضی
تاحدودی
ناراضی
3- میزان رضایت شما از نحوه برخورد و اخلاق و رفتار پزشک معالج
راضی
ناراضی
تاحدودی
4- میزان رضایت شما از حضور و ویزیت به موقع و منظم و ارائه آموزش و راهنمایی های لازم در مورد بیماری توسط پزشک معالج
راضی
تاحدودی
ناراضی
5- میزان رضایت شما از حفظ حریم خصوصی و رعایت اسرار و محرمانگی اطلاعات شما توسط پزشک معالج
راضی
تاحدودی
ناراضی
6- میزان رضایت شما از نحوه برخورد و اخلاق و رفتار کادر پرستاری
راضی
تاحدودی
ناراضی
7- میزان رضایت شما از حضور بموقع و منظم پرستار بر بالین بیمار و ارائه آموزش و راهنمایی های لازم در مورد بیماری
راضی
تاحدودی
ناراضی
8- میزان رضایت شما از حفظ حریم خصوصی و رعایت اسرار و محرمانگی اطلاعات شما توسط کادر پرستاری
راضی
تاحدودی
ناراضی
9- میزان رضایت شما از انجام وظایف کمک پرستارها و عدم محول کردن وظایفشان به همراهان
راضی
تاحدودی
ناراضی
10- میزان رضایت شما از وضعیت تخت بستری و وجود صندلی همراه و تلوزیون و یخچال و پله کنار تخت و پرده جدا کننده برای رعایت حریم شخصی و نیز کارکرد صحیح زنگ اخبار بالا سر بیمار
راضی
تاحدودی
ناراضی
11- میزان رضایت شما از فضای فزیکی بخش (سرمایش گرمایش و تهویه و روشنایی)
راضی
تاحدودی
ناراضی
12- میزان رضایت شما از سالم بودن بهداشت و نظافت ملحفه و رو بالشی و پتو وتعویض بموقع آنها و نظافت اتاق (یخچال - یونیت بیمار و...)توسط کادر کمک پرستار
راضی
تاحدودی
ناراضی
13- میزان رضایت شما از نظافت عمومی بخش و نظافت سرویس بهداشتی و وجود امکانات رعایت بهداشت دست( مایع دستشویی)و کارکرد زنگ اخبار سرویس بهداشتی
راضی
تاحدودی
ناراضی
14- میزای رضایت شما از کیفیت و تنوع سردی و گرمی غذا و مقدار غذا در هر وعده و رعایت رژیم غذایی و بهداشت رفتار توزیع کننده غذا با شما
راضی
تاحدودی
ناراضی
15- میزان رضایت شما از اراستگی و اخلاق و رفتار و پاسخگویی پرسنل نگهبانی
راضی
تاحدودی
ناراضی
16- میزان رضایت شما از نحوه برخورد پرسنل واحد ترخیص و مدت زمان انتظار برای انجام مراحل ترخیص
راضی
تاحدودی
ناراضی
شماره موبایل :
کد ملی :
پیشنهادات و انتفادات