English
Farsi
Azerbaijan
hospital.ali1@gmail.com
041-91010920
Toggle navigation
صفحه اصلی
نوبت دهی آنلاین
سرویس ها
گردشگری سلامت
فرایند پذیرش بیمار IPD
فرایند ترخیص بیمار IPD
فرآیند رضایت شخصی و ترک بیمارستان
فرآیند صدور گواهی ولادت نوزاد IPD
فرایند پیگیری اتباع خارجی
فرایند درمان IPD
فرایند درمان عوارض بیماران IPD
فرایند پذیرش بیمار IPD در زمان کرونا
معرفی پزشکان
کمیته اخلاق بالینی
تعرفه های درمانی
تعرفه اعمال جراحی 1403
تعرفه اعمال جراحی اتباع خارجی 1403
رضایت سنجی
راهنمای مراجعین
راهنمای طبقات
برنامه پزشکان کلینیک
بیمه های طرف قرارداد
منشور حقوق بیمار
آموزش
آموزش بیمار و خانواده بیمار
سوپروایزر آموزشی
فرم ها
پژوهش های بیمارستانی
مرگ مغزی
Effect of Toys and Preoperative Visit on Reducing Children’s Anxiety
Examining the Relationship between the Teachers’ Attachment Styles and
Mindful Attention Awareness Scale
پیشبینی رضایت از زندگی بر اساس هوش هیجانی، خوشبینی و حمایت اجتماعی در دانشجویان
تأثير آموزش مدیریت استرس بر استرس شغلي كاركنان بيمارستان حضرت اميرالمؤمنين علي (ع) شهر تبریز
برد سلامت بخش های بیمارستان
اموزش BPH
هیدروسل
بیماری هرنی (فتق )
بیماری واریکوسل
بیماری نفرکتومی
نارسائی مزمن کلیه ( CRF )
بیماری لاپاراتومی و لاپاراسکوپی
بیماری کتواسیدوز دیابتیDKA
عفونت كاتتر و فستيول
سرطان پانکراس
انواع سردر د
دیابت چیست
خارج کردن سنگ از راه مجرا (TUL)
چاقي و راههای درمان(اسلیو -جراحی و بای پس معده)
تورشن بیضه ( پیچش بیضه )
تشنج
ترومبوز سیاهرگ عمقی (dvt)
پیلونفریت
پلی سیتمی
بیماری انسداد مزمن ریه (COPD)
آمبولی ریه
آرتروپلاستی
ایلئوستومی
راهنمای مادران باردار
آموزش اورژانس
آموزش زنان باردار
خودمراقبتی اجتماعی
هر آنچه درباره اچ آی وی باید
آموزش ویژه پرسنل درمانی
درباره بیمارستان
تماس باما
راه های تماس با ما
درباره ما
ارسال پیام
انتقادات و پیشنهادات
لیست تلفن بخش ها و واحدها
گالری تصاویر
رسالت بیمارستان
چشم انداز بیمارستان
ریاست
مدیریت
دپارتمان ها
واحد اداری و پشتیبانی
واحد درمانی
بستری
بخش های ستاره دار
درمانگاه
پاراکلینیک
چارت سازمانی
پرسشنامه رضایت سنجی بیمار بخش اورژانس
1- میزان رضایت شما از توجه و حضور بموقع و رسیدگی به شما در بدو ورود به اورژانس
راضی
تاحدودی
ناراضی
2- میزان رضایت شما از اخلاق و رفتار و راهنمایی های ارائه شده توسط کادر واحد پذیرش و زمان انتظار تشکیل پرونده
راضی
تاحدودی
ناراضی
3- میزان رضایت شما از نحوه برخورد و اخلاق و رفتار پزشک معالج و حفظ اسرار و حریم خصوصی توسط پزشکان معالج
راضی
تاحدودی
ناراضی
4- میزان رضایت شما از حضور و ویزیت به موقع پزشک و تعیین تکلیف طی زمان مناسب
راضی
تاحدودی
ناراضی
5- میزان رضایت شما از ارائه آموزش و راهنمایی هایی لازم در مورد بیماری توسط پزشک
راضی
تاحدودی
ناراضی
6- میزان رضایت شما از نحوه برخورد و اخلاق و رفتار کادر پرستاری و رعایت حریم خصوصی و حفظ اسرار و محرمانگی اطلاعات شما توسط کادر پرستاری
راضی
تاحدودی
ناراضی
7- میزان رضایت شما از حضور به موقع و کافی پرستار بر بالین شما در اورژانس
راضی
تاحدودی
ناراضی
8- میزان رضایت شما از ارائه اموزش و راهنمایی های لازم در مورد بیماری شما توسط پرستار
راضی
تاحدودی
ناراضی
9- میزان رضایت شما از نحوه ارائه خدمات توسط کمک پرستار و بیمابر و عدم محول کردن وظایف به همراهان
راضی
تاحدودی
ناراضی
10- میزان رضایت شما از وضعیت تخت اورژانس از نظر سالم بودن- ایمنی و راحتی
راضی
تاحدودی
ناراضی
11- میزان رضایت شما از تجهیزات سالم جهت انتقال (ویلچر و برانکادر)
راضی
تاحدودی
ناراضی
12- میزان رضایت شما از فضای فزیکی بخش اورژانس و سرویس بهداشتی ( گرمایش-سرمایش-نور-رنگ آمیزی-تهویه و...)
راضی
تاحدودی
ناراضی
13- میزان رضایت شما از بهداشت عمومی و تمیزی بهداشت سرویس بهداشتی و وجود امکانات بهداشت دست( مایع دستشویی)
راضی
تاحدودی
ناراضی
14- میزان رضایت شما از ملحفه و روبالشی و پتو(تمیزی-جنس و رنگ)و تعویض بموقع و تمیزی و بهداشت آنها
راضی
تاحدودی
ناراضی
15- میزان رضایت شما از وجود ارامش در بخش ( سرو صدا و نور)
راضی
تاحدودی
ناراضی
16- میزان رضایت شما از اراستگی و اخلاق و رفتار و پاسخگویی پرسنل نگهبانی
راضی
تاحدودی
ناراضی
شماره موبایل :
کد ملی :
پیشنهادات و انتفادات